Ramainya sayangkan Eyma♥

Facebook ♥

Beloved Visitor ♥

Kepergiannya♥



Sedetik lebih , aku diburu cabaran & dugaan ..
Aku tak tahu mengapa hari ini juga perluku hadapi segalanya ..
Kehilangan seseorang yang amatku sayangi ..
Perginya dia bagai luruhnya bunga dahagakan air ..
Senyumannya , Tawanya , mencuit hari-hariku ..
Kini , hanya tinggal kenangan kita berdua ..
Akan ku ukir diari tentang kita bersama ..

Terlalu sakit hati ini menahan rinduku padamu ..
Hati ini sebak menangis kehilanganmu ..
Entah bagaimana hari-hariku seterusnya tanpamu ..

Daripada dulu , aku ditimpa musibah seperti ini ..
Kapan bila penghujungnya akan kutemui ?

Ya Allah .. SOMBONGnya aku terhadapMu ..
INGKARnya aku terhadapMu ..
Sudah dilanda sebegini , baru hendak mencariMu ..

Ya Allah .. Dengarilah luahan hati ini ..
Sudah lama terbuku ditambah lagi berbuku ..
Kau berikanlah ku jalan yang benar ..
Kau lindungilah ku daripada tersasul ke arah yang sesat ..
Kau kuatkanlah iman ku agar tidak terhasut dengan bisikan durjana syaitan ..
Kau kuatkanlah kesabaranku untuk menghadapi kisah pahit ini ..

Mungkin bukan didunia kau beri balasan yang baik untukku ,
Semoga kau berikanlah balasan syurga untukku di akhirat kelak ..

Amin Ya Rabbal 'alamin ♥