Ramainya sayangkan Eyma♥

Facebook ♥

Beloved Visitor ♥

Pembawa Maut ♥

Pada jam 1 pm , 14 February 2013 , Khamis.........................

Pin ~ pin ~

Aku dengan pantasnya menjenguk di bibir tingkap bilik mamaku .
Mataku berkilauan terpesona ,
Mindaku mengfocus pada objek itu ,
Hatiku berlagu-lagu bergembira ,
Disebabkan aku terlalu SYOK , aku sanggup membahayakan diri ini dengan
berlari sambil turun tangga dengan menyelang 3 anak tangga .

Nafas kepuasan ku hembuskan , Mujur aku tidak tersungkur tadi .
Aku terus gelak kejahatan , HAHAHAHAHAHAHA

*terdiam*
Ngreek ~ Ngreekk ~
*Adik aku angkat kening kat aku*

Aku abaikan budak kecik tu ,
Dengan senyuman yang menawan aku lemparkan sambil berlari kebapak-bapakan ,
Aku keluar sambil menyarung tuala ke atas kepalaku menuju ke van posman *je pun*

Sampai saja aku di depan pintu van , tanpa berlengah lagi ,
Aku menarik nafas menandakan aku hendak mengucapkan sesuatu ,
Tak sempat aku memberi tahu namaku , sudah terucap di bibirnya .

'' okeee , fatimah .. no ic ?? ''

Aku ternganga sebentar . * '' mana dia tau nama aku ni , haduhhh '' *
Aku pandang baju aku , mana ada name tag .
Cuba ku usap dahi ku , mana ada tatoo yang tertulis namaku .
Pipiku merah sebentar .

Ouh iyaaaa ..
Biasalah , aku kan sudah TUA . tapi awet MUDA tau .. *hahahaha*
Sudah berpuluh-puluh kali kami menatap mata rupanya ..
Sebelum ni , setiap kali barang aku sampai , mesti ada muka dia ..
Setiap kali ada muka dia , mesti ada barang aku sampai ..

Memang jemu lah asyik muka dia (=,=)''
Kenal sangat dengan bro muka garang ni * Serious muka dia macam nak makan orang *
Hahahaha , aku selalu kutuk macamtu lepas dia blaahhh ..
Tapi , mama cakap , dia tu budak alim .

Patut pun , suatu hari .. Aku pakai tudung elok & baju lengan panjang , dia senyum je ..
Tapi , satu hari tu , aku pakai tuala , sorokkan tangan aku sebab berlengan pendek dalam tuala ..
Dia macam nak tanak senyum je ..
Dia macam cuba menghalang daripada ternampak aurat aku ..

Serious aku THUMB UP mamat tu !

So , lelaki .. Jadilah macam mamat ni ..
Perempuan terpesona dengan lelaki macam ni ..
Aku ? Memang lah terpesona , tapi sikit je la ..
Lagipun , aku sudahpun menjumpai lelaki yang serupa sifatnya dengan mamat posman ni ..

So , perempuan .. yang belum kahwin tu , mai datang rumah eyma selalu ..
Setiap minggu mamat ni hantar barang ..
Tak sia-sia korang boleh menyamar jadi FATIMAH ..
Hahahahaha , Aku kidding je ..

Aku dah tau dah , memang dah tau dah korang kat sana ..
Korang jangan nak tipulah ..
korang nak tanya aku kan ,
apa yang posman tu bagi sampai aku sanggup korbankan kaki aku meloncat macam bapak-bapakan time turun tangga kan ..
Alah , ngaku je laa korang nak tanya macam tu kat aku ..
Hahahahahahaha , memang over =,=''

~~~~~~~ Ini dia ~~~~~~~




♥ Acai Berry ABC & Sabun Collagen ♥

Alhamdulillah .. Impian aku untuk SLIM & kulit LICIN belum tercapai !
Baru sampai , cuba try test pun belum .. *haha*
Lagipun , harga dua binatang ni memang THE BEST ..
Dan empunya kedai pun jadi testimoni ..
Kulit dia , pergh !!! Licin doh !!!
Korang yang berminat boleh lah SMS ke no ini : 0123314870 , Ahmad ..
SMS je tau , dia takkan layan CALL ..

Dah la , penat laa nak taip .. Homework tak siap lagi ni ..
Aaaaaa .. !! Stress !! menyesal tak buat awal-awal ..
Oke laaa ,
Doakan Eyma cepat kurus tau ♥ Assalamualaikum