Ramainya sayangkan Eyma♥

Facebook ♥

Beloved Visitor ♥

Eyma nak luahkan something untuk korang (SEDIH)

Assalamualaikum 

Harini , Eyma nak luahkan segala perasaan yang ada dlm hati eyma ..
Bukanlah untuk mengutuk or what ..
Eyma rasa tak tenang if pendam mcm ni je ..
Lagipun , 24 hari lagi nak Exam PMR ..
Tanak frust-2 menonggeng ~


Siti Fatimah nama diberi ..
Entah mengapa tiba-2 jadi seorang yang sensitif ..
Memey laaa Eyma jenis sensitif ..
Tapi , kali ni sensitif tahap MAX ..
Bahaya kan ? :')

Eyma cemburu , sakit hati , sedih sangat-2 ..
Bila kawan baik hilang di hati ..
Walaupun mata masih boleh melihat dia ..

Exchange kelas buat sementara sebab SPM nak guna kelas kitorang ..
Dari situ , kami berpisah ..
Duduk berjauhan ..
Takde laa jauh sangat ..
Cuma , tak jadi partner laa ..
Selalunya kami berdua ..
Tapi kali ni , hilang berjauhan ..

Yeahh .. Sedih .. MUNGKIN ada ..
Dari situ juga , kami kurang bersembang ..
Entah senyum dia macam tak ikhlas pun ada ..
Layan pun , serba kekurangan ..
Mungkin , AKU yang salah sangka ?

Entah laaa .. Sayangnya Eyma pada dia ..
Bila lihat dia berborak riang dengan orang lain ..
Bila dia mengeluarkan berita untuk pergi ke sekolah lain bersama orang lain ..
Bukan dengan Eyma ..
"Ouhh sedihnya aku" , Perkataan yang dipendam dlm hati ..
Eyma terasa seperti , TAK WUJUD .. GHAIB dri pandangan mereka ..

Mungkin , Eyma tak sepandai mereka ..

Bila dia tanya Eyma , nak pergi sekola mana tahun depan ?
Nak saja Eyma cakap , " nak ikut korang boleh ? "

Tapi , dia dengan orang lain macam gembira bersama ..
Dia tak tahu ..
Hati aku terguris ..
Dia tak tahu ..
Hati aku menangis ..
Dia tak tahu ..
Hati aku perit ..
Dia tak tahu ..
Segala apa yang aku rasa ..
Dia juga tak tahu ..
Aku senyap & buat kerja sendiri ,
diam-2 air mata aku mengalir berlinangan ..

Dia tahu dia gembira untuk bersama orang lain ..
Tak apa laa .. Mungkin , orang lain lebih terbaik buat dia ..

Once upon a time ..
Dia dapat tahu Eyma kecil hati dengan dia ..
Entah mana dia tahu erk ???
Barulah nak pujuk pergi sekolah yang sama ..
Terpaksa "iyaa" kan saja ..

Eyma tekad nak pergi sekolah lain ..
Biar dia & orang lain gembira tanpa Eyma ..
Tengok dia gembira pun , eyma boleh gembira ..

Aku bukan berguna pun ..
Hanya kawan yang berbakat di dunia luaran saja , Bukan kawan yang punya OTAK 100% pintar dalam pelajaran ..

AKU SEDIH .. dari haritu , asyik fikir pasal ni ..
Aku tahu dia serba salah sebab tak jaga hati eyma ..
Tapi , dia lebih jelas mengajak Eyma pergi sekolah sama hanya untuk MENJAGA HATI ..

Persoalannya ialah ..
Adakah dia ikhlas mengajak aku ??
Benar-benar ikhlas ??
Hanya untuk menjaga hati ??
Kenapa tak ajak Eyma dari awal-2 ??
Kenapa dah tahu Eyma kecik hati baru hendak terngadah ??

''Aku ni siapa di mata kamu ??''

Mungkin , jasa Eyma pada kau , kau dah lupakan :'')

Akulah yang tolong lukiskan apa-2 bila kau tak reti ..
Akulah yang teman kau nak pergi mana-2 ..
Akulah yang yang menjaga RAHSIA kau ..
Akulah yang selalu buat kau gelak ..
Kau dah lupa , Kawan Baik ??

Mungkin , kawan baru kau lebih better than aku ..
Rahsia pun , entah banyak kau rahsiakan dari aku ..
Siap berbisik-2 dengan orang lain ..
Selalunya aku ..

Hahaha , Eyma jelous ke ni ?
Haiishhhh ! Kau ni Eyma ..
SS (syok sendiri) je lebih ..
Apalah ! Hahahaha :''D
Kawan ramai dalam dunia ni ..
Takpe Eyma .. Kau buktikan kau boleh dapat 8A dalam PMR ..
Biar diorang sedar , Kau ni manusia BEROTAK macam diorang ..
Barulah diorang nak berkawan dengan kau ! Hehehehe :''D

'' Tak ada siapa yang tahu apa yang aku rasa ''
'' Kesedihan aku tak pernah aku alami sebelum ini ''
'' Hilang cinta tak seperit hilang kawan ''

Thank Ayu sebab jadi kawan partner dalam kelas :')

P/S : Korang mesti tak sangka , Si Muka Happy seorang yang sensitif .. Humm ~

Like Jika Anda Comel