Ramainya sayangkan Eyma♥

Facebook ♥

Beloved Visitor ♥

Sakit apa pula kali ini , Ya Allah ??


Assalamualaikum 


Jantungku ....... Urhhh !! ;''((
Eyma batuk dari 2 hari lepas ..
Sikit-2 lama-2 jadi sakit ..
Sehingga hari ini ..
Terasa jantung mcm nak pecah ..
Tak boleh eyma bayangkan balik ..

Lepas berbuka hari ni ,
Eyma batuk-2 ..
YA ALLAH !! Peritnyaaaaaa rasanya ..
Salur nafasku seperti dimain tutup buka ..
Dalam hati Eyma ..
''Kau janganlahh tarik nyawaku dulu , Aku tidak bersedia.....''
'' Berikan peluang untuk aku bertaubat , Ya Allah ! ''

Batuk dan batuk ... Dah try menahan ... Tapi tak boleh !
Batuk jugak , sakit nyaa .. Allah ~~~
Seperti pisau menusuk jantung !!
Tekak pulak , Kahak yang membara menyerang ..
Kalau tak derdehem , Tersedak pulak ..

Eyma try pulak telah air liur ..
Allah ! Otak rasa nak tercabut ..
Sakitnyaaaaaa......
Apatah lagi kalau sakit mati..
Ini baru sedikit....

Hanya kau ku bersujud ... ;''((

Sakit ini membuatkan kepala Eyma rasa pening yang teramat ..
Mau saja Eyma jatuh terlantar ..
Mujur Allah masih beri kekuatan kepada Eyma ..

Ya Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang ..

Kau sembuhkanlahh daku dari penyakit yang berbahaya ..
Kau sihatkanlah daku dari segi fizikal & juga mental ..
Aku ingin jadikan Ramadhan ini baik-2 saja ..
Ramadhan inilahhh aku dapat mengeratkan hubungan denganMu ..
Kerana sakit , Aku takut tidak dapat beribadat dengan sempurna ..
Sembuhkanlahhh ku Ya Allah ..

Aminnnyarabal'alamin ..

Suka Entry ini ? LIKE tau !